Saturday, June 17, 2006

Mansion-ies 4 life



Hahahahahhahaaaa. Ik zocht een plaatje over 'homies 4 life' voor bij een verhaaltje dat ik wilde schrijven over toen ik net langs het terras liep. Op het terras zaten twee jongens / mannen te praten. Eén van de jongens / mann - whatevs, zei toen met een plechtig gezicht iets tegen zijn vriend, die vervolgens een gezicht trok alsof hij Hummie van de Tonnekreek naakt zag en vervolgens 'kinderplannen?1!?1!11?!111!?!?!!!honderdelf111!!11!11!!!' over het terras riep.

Toen ik daar dus een plaatje bij zocht over 'homies 4 life' vond ik dit plaatje en vond ik dat heel grappig en nu ga ik naar het park met Jonneke!

hóóói!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

En dat was weer eens als vanouds gezellig :D

21/6/06 01:52  
Anonymous Anonymous said...

Hmmm... mijn link doet het even niet... Ik ga naar de oplossing zoeken (misschien is de link fout). Ik hoop dat het bij deze goed gaat :D

21/6/06 01:54  
Anonymous Anonymous said...

Nu doet ie het wel!! Zo, dat wou ik nog even mededelen :D

21/6/06 01:55  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home