Thursday, June 15, 2006

Uit de reeks 'Als ik toch een gun had...'


... dan zou het sowieso vaak en met veel mensen slecht aflopen; vooral op zaterdagmiddag op de Steenweg.

In deze episode echter, zou het sssssssslecht aflopen met Iemand van Werk. Ik zou diegene opsporen die heeft gezegd dat mijn koffiebeker van hem/haar was. Terwijl die dus van mij is, he? Okee, kan op zich gebeuren, MAAR diegene is dus in mijn KOFFIEbeker soep gaan koken en nu smaakt mijn koffie, ondanks herhaaldelijk uitwassen en omspoelen van mijn beker naar die groene fliebertjes die altijd in poedersoep zitten maar die je nooit opdrinkt omdat ze altijd aan de rand van je soepkom gaan plakken. Blllllg!

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jelte,

WOOOOOOOOOOOOOW!!!

Ik hou van deze! Dank je wel!

xx M

15/6/06 01:10  
Anonymous Anonymous said...

"Als ik toch een gun had..." ja dat denk ik dus ooooook zoooooo vaaaaaak!!!!vijf!$

ps. Fijne header

15/6/06 04:57  
Anonymous Anonymous said...

Hm.. zonnig weer, zonnige header.

15/6/06 07:32  
Anonymous Anonymous said...

Soms doe je in je hoofd gewoon het rode sticker - groene sticker spel. Maar dan met mensen. En een gun! Heerlijk!

15/6/06 08:11  
Anonymous Anonymous said...

Laten we overgaan tot operatie Cup a Soup en dan overal die automaten onklaar maken, bijv. dat als je de knop indrukt dat dan met een grote stofwolk de hele inhoud van de automaat in je soepbeker ploft.

(ik doe maar even een voorstel om te voorkomen dat je binnenkort als een overspannen scholier in een ninjapak op je werk rondloopt met twee M16s in je handen)

16/6/06 04:46  
Anonymous Anonymous said...

Of stiekem op alle -cup a soup- automaten er met zwarte stift -kutte soep- van maken

20/6/06 11:51  
Anonymous Anonymous said...

Bedankt voor dit blog, en voor deze informatie.

27/9/06 17:49  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home