Monday, June 05, 2006

Samen uit, samen thuis



Het huis waar Nynke en ik in wonen is gezellig. Er wonen ook nog andere mensen, over het algemeen zijn dit leuke types. We doen vaak dingen samen als eten, studeren, uitgaan en allerhande passanten en televisieshows van eigen commentaar voorzien. Vanmorgen ben ik samen met Mathijs gaan sporten (dat was geen sessie voor mietjes). Mathijs had daarna weer andere bezigheden, net als Jos. Ik stond op het balkon te bellen op het moment dat ze wegfietsten "we gaan samen haasten", krijste Matthijs nog met opgestoken duim en een vette knipoog, voor hij met Jos om de hoek verdween. Ik bedacht toen dat ik inderdaad graag in hetzelfde huis woon als mensen die gezellig samen kunnen haasten.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home