Monday, June 12, 2006

Mooie dingen veroorzaakt door het WK


Normaliter kijk ik niet zo veel voetbal, okee, nooit. Met het WK ben ik echter lyrisch. Niet in de laatste plaats omdat ik me ongestraft in verschrikkelijke outfits kan hijsen, maar ik kijk daarnaast ook echt wel behoorlijk veel voetbal. Heus waar!

De dingen die gisteren naast het gewone gevoetbal mijn WK-dag lieten glitteren, waren:

- Johan Cruijff die zei 'de bal is een essentieel onderdeel van het spel' *Martha drie kwartier in le Penseur-houding*
- De slag die Jack van Gelder uitdeelde aan Robin van Persie om zo op extreem gewelddadige wijze een vlieg te verjagen (en de rode pijl, DE RODE PIJL!!!)
- Arjen Robben heeft -naar Johan zegt- zijn glaasje limo uitgegoten over het kale hoofd van Jack van Gelder (maar dat heb ik niet zelf gezien; dus op zich zou dit ook weer een minpunt van de dag kunnen zijn...)
- het feit dat Marco en John gebroederlijk een spons deelden om hun bondscoachesque zweet mee af te vegen

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Penseur-houding* ?

13/6/06 02:29  
Anonymous Anonymous said...

(Auguste) Rodin, weetjuhwel ;)

13/6/06 11:43  
Anonymous Anonymous said...

jaja lekker flauwe betweteropmerking... maar dat sterretje erachter... wat zou dat betekenen?

Martha, ma cherie: Expliquer-toi approfondi, s'il vous plaƮt. (Sanne een half uur in de Penseur-houding: "Is dit nu goed of niet? Nja maar hopen dat er geen Franzoologen deze blog lezen)

13/6/06 11:57  
Anonymous Anonymous said...

Ik zet handelingen tussen sterretjes ... *gaat snel terug naar het terras*

13/6/06 13:09  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home