Tuesday, April 03, 2007

Casema verdient een klap met een tak



Gisteravond ging ik keihard typen, want dan mocht ik om half 9 van mezelf Grey's Anatomy kijken. Toen kwamen om 20.10 wat huisgenoten langs, van ' heej, doet jouw tv het ook nie meer?'.

Ik van nee ARG niet weer. *Om een of andere reden in Casema er nl. van overtuigd dat wij onze rekening niet betalen, wat een vuige maar hardnekkige leugen is, die er helaas in resulteert dat wij met enige regelmaat door them bitchezz worden afgesloten.* (Nynke faxt & belt ze dan steeds en dan zeggen ze sorriesorrie en we doen een spoedaansluiting, dus overmorgen hebben jullie wel weer beeld, waarschijnlijk.)

Maar Grey dus. Toen belde ik met M. die wilde net Grey bij mij komen kijken, metroman als hij is. Dat kan niet, zei ik toen, want de Casema etc. Hij zei toen van ' laten we dan bij mij kijken'. Dat was een goed plan en we hadden nog 9 minuten, dus dat konden we best redden. Uiteindelijk kwamen we 9 minuten te laat bij M. aan want ik had gedouched en wilde niet roodgevlekt de straat op en dat duurt gewoon even. (En M. ik had gezegd dat je ook door mocht fietsen, dat ik er dan zo aan kwam, maar je wilde zelf wachten dus geef me niet die wenkbrauw, wil je?)

Toen keken we dus Grey en het was ZOOO gaaf. Maar toen viel bij M. het beeld weg, dus wij tv uit, tv weer aan (keer 10), zap zap zap zap zap, kanaal opnieuw instellen, ros op de zijkant van de tv. Maar alleen Net 5 deed het niet en wilde het ook niet meer doen, pas na een kwartier floepte het beeld ineens weer terug, een mirakel, niet?

Toen ik thuis kwam (snel tijdens het stukje Hart van Nederland (over kuttelevisie gesproken, sorry Mam), toen deed de tv het weer en kon ik nog het einde van Armageddon kijken ook!!!

1 Comments:

Blogger Kasper said...

Ja! Ergens is er iets hopeloos mis gegaan met ons in eerste instantie toch waterdicht gelijkende elkaar-ontwijk-plan.

3/4/07 12:37  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home