Monday, April 16, 2007

Dagen in parken


Zaterdag was ik met Maeb en A. te A. in park Sonsbeek, hetgeen mijn Arnhembeeld een positieve impuls heeft gegeven. Want eerst dacht ik, als ik aan Arnhem dacht: *ok, soms moet je weten wanneer je ff niet je meningen moet ventileren aangaande geboortplaatsen van anderen, en ik heb makkelijk praten, want hee, ik kom van oorsprong uit het leukste dorp van Nederland, volgens TMF-kijkers dan tenminste, en die hebben niks met Maurice de Hond te maken, dus hebben ze waarschijnlijk wel gelijk...*
&
Zondag lagen we met kleden en heel veel tijdschriften en heel, heel veel drinken in Lepelenburg. "Een pleisterplaats voor mislukte circusartiesten", zo beschreef Freia het park + daar aanwezige publiek, en ze had gelijk.
Hopelijk was jullie weekeinde ook zo goed.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ondanks, of misschien dankzij, de circusartiesten een machtig mooie dag gehad!

17/4/07 00:08  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home