Thursday, June 07, 2007

Mode in de UB


Nu ik er toch over bezig ben. Wat moet je in sjiess-naam aan naar de bieb? Ik heb t er al met Nynke over gehad, maar we komen er niet uit. Je wilt namelijk in de joggingbroek, met je uitgekauwdste gaten-sjirt met zo'n uffen-staart ergens schuin aan je hoofd, die kant op. Het is nl zeer belangrijk dat je geen andere zorgen aan je hoofd / lijf hebt (in vorm van knellende schoenen of een broek met een schrijnend naadje) dan STUDIE.
Maarja. Er komen dus ook andere mensen in de bieb. En docenten. En uitgekauwde t-shirts zitten dan wel lekker, maar ze schijnen door. En je moet ook 'onderweg' om in de bieb te komen.
Ik zeg; dilemma.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Bij mij op school is het vaak zo warm dat ik het liefst in een badpak voor de klas zou staan. In het kader van de goede zeden heb ik dit tot op heden nog nooit gedaan.

7/6/07 07:54  
Anonymous Anonymous said...

Schrijnend naadje klinkt naar.

10/6/07 06:18  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home