Monday, June 04, 2007

Meer modetips



Jaja, ook mijn eenpersoons- (en 17-guppyvis) huishouden moet ik draaiende zien te houden tussen alle een-jonge-vrouw-met-baan-en-studie-beslommeringen door. Ik hou van netjes dus opruimen, dingen weggooien, schoonmaken en vooral 'stapeltjes maken' vind ik de bom. Maar er is meer. Zo is het best belangrijk dat ik er een beetje toonbaar uit zie. Vind ikzelf. Want hee, als je geen zelfvertrouwen hebt (en dat heb je alleen als je er ok uitziet), dan houdt niemand van je (mijn moeder heus wel, maarja met haar kan ik nou eenmaal niet trouwen).

Om 'er ok uitzien' in zo min mogelijk tijd voor elkaar te krijgen; strijk nooit. Mijn modetip is dan ook; koop bloesjes die zo strak zitten dat er geen kreukel in kan, al zou de bloes het nog zo graag willen.

Aldus. Tips van jullie zijn van harte welkom; vooral als ze tijdbesparend zijn.

iks iks M

5 Comments:

Blogger S. said...

wassen met kleren aan en dan aan het lijf laten opdrogen (enkel zomer): perfecte pasvorm en multitasken!

4/6/07 06:29  
Blogger Martha said...

Now we are talkin' pussy!

Kijk, hier héb ik dus wat aan!

4/6/07 06:56  
Anonymous Anonymous said...

ietwat ingewikkelder, echter ook mogelijk in winter EN vetverbrandend:
kleding voor ophangen aan waslijn uitslaan, herstel: WOEST uitslaan, zodat kreukels het hazepad kiezen.

4/6/07 11:51  
Anonymous Anonymous said...

Een goed geplaatst compliment of aardig woord doet meer dan welke uitgekiende outfit dan ook.

5/6/07 00:46  
Blogger Gr.R. said...

Zoals: Wat heb jij een orginele kreukels in je blouse?

5/6/07 16:35  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home