Wednesday, May 30, 2007

Wij volgen echt niet elke modegril (we hebben ook geld nodig voor bijvoorbeeld wonen)


Sanne is ziek. Om te voorkomen dat ik dat ook word, praten we over de MSN. We hebben het altijd over interessante dingen, maar dit was wel echt een juweel van een conversatie, tsjek voor jezelf:
Ik: Wat heb je gedaan vandaag?
Sanne: Nah, pfff ... beetje Marie Claires gelezen.
Ik: OH, en??????????????? Wat moeten we aan deze zomer???????????????????????????????????? (pen en papier in de aanslag)
Sanne: Ik had ouwe. Dus ik weet alleen hoe we er afgelopen winter uit hadden moeten zien.
Ik: Dat wil ik denk ik niet weten...
Sanne: (onverstoorbaar) ... We hadden dus hakken van 10 cm minstens moeten hebben.
Ik: Ik ben blij dat je daar nu pas achter komt. Als ik dat eerder had geweten dan had ik heel de winter binnen moeten blijven van schaamte.
Sanne: Of van hoogtevrees.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ik heb tijdens mijn thuis-zit-weken de hele kiosk van voor tot achter uitgelezen en ben erover uit: deze zomer is het badpak zo groot als een haarelastiek the way to go.

30/5/07 07:40  
Anonymous Anonymous said...

Dan rest er slechts een dilemma:






moet je hem over de linker of over de rechterschouder spannen?

1/6/07 08:44  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home