Wednesday, May 23, 2007

Hier komt geen huilen van



In de categorie 'Mensen die ik ken die echt dingen kunnen' . Ik ken Richard. Vol bewondering luister ik al jaren naar alle slimme zakendingen die hij verzint & met passie uitvoert. Zelf zou ik het allemaal nooit bedenken.

Ok, ik kan weer andere dingen dus ik word er niet depri van ofzo. Ik bedoel; ik draai pannenkoeken om met een driedubbele salto (en als Richard dat probeert blijven ze tot nu toe altijd aan het keukenplafond plakken, dussssss...)

Maar nu heeft hij weer iets bedacht: www.ruilen.nl Ik zeg WOOOT! En ik zeg dat niet alleen, want vanavond komt Richard op 3FM bij dj Michiel (19.00; dus pump up da volume, bitchez). EN; het aller-, aller-, allermooiste; je kunt nu al bieden op iets wat Michiel op www.ruilen.nl heeft gezet ... namelijk zijn:

BADEENDJESSLEUTELHANGER!!!1!!111!! (Ik gooi zelf mijn gewatteerde nordic walking stokken in de strijd, dus je moet wel met iets goeds komen.)

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Richard zit hier te glunderen! Nu maar hopen dat je nordic walking stokken inderdaad zo gaaf zijn als jijzelf altijd denkt ;-)

Thanks ...
Katja

23/5/07 08:12  
Blogger Martha said...

Denken? Ik WEET dat!

Als Nynke niet met een bh komt aanzetten, win ik fo sho!

23/5/07 11:55  
Anonymous Anonymous said...

Er is ook een categorie kind en baby dus die kunnen ook geruild worden.

Die van mij niet want ze is net nieuw.

25/5/07 05:06  
Blogger Nynke said...

Há!
Há!
Te ruil: een BH waaronder je met gemak met een middelgroot gezin onder kunt kamperen!

Wie o wie...
PS: Doe mij die stokken!

25/5/07 06:48  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home