Wednesday, May 23, 2007

Easy on the new things



Momenteel zit ik, net als Nynke, heel veel in de bieb. Ik schiet goed op met mijn magnum opus, maar het valt me zwaar; laatste loodjes enzo.

Ik ben dan ook niet tot veel in staat, sociaal gezien. Ik zie momenteel alleen de mensen die mij ook velen als ik door een tv-programma heen praat, omdat ik ineens een *flits* door krijg van iets dat in mijn scriptie kan, mag, MOET. (Waarna ik brabbelend richting de computer schuifel, met koorts in de ogen, om vanalles te typen, knippen en plakken.)

Het voelt of ik een ei aan het uitbroeden ben, wat dood gaat als ik het te lang alleen laat. Ik MOET heel de tijd typen, lezen, schaven en vooral heel veel malen.

Het spijt me dus dat ik niet zo sociaal ben. Dat ik weinig bel en mail en soms niet heel veel belangstelling aan de dag weet te leggen voor wat er nog meer in de wereld gebeurt. Nieuwe indrukken kan ik niet heel best verwerken.

...

Ik kan alleen echt niet wachten tot ik jou leer kennen, Eli, ik vind het zo leuk dat je er bij bent!!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ik mail je nu een foto!

23/5/07 15:03  
Blogger Gr.R. said...

Oooooh, dus een scriptie schrijven is als een tamagotchi (sp?) ei onderhouden. Daarom duurde dat bij mij zo lang, want dat kon ik ook al niet...

24/5/07 12:03  
Blogger Martha said...

Inderdaad; dán moeten ze weer taart, dán moet je weer poep opruimen. En ze gaan dus echt bijhijhijna soort van dood als je er neit genoeg aan doet. ARG!

24/5/07 14:49  
Blogger Martha said...

NIET

24/5/07 14:49  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home