Friday, February 10, 2006

Éen van die plaatsen waar je beter weg kunt blijven



Iedereen weet dat er plaatsen zijn waar je niet moet komen. Dan zeg je dat je daar nog niet dood gevonden wilt worden of dat je er je hond nog niet zou laten dekken of iets anders van intellectuele strekking. Ik dacht altijd dat dat soort van plaatsen ver bij mijn bed vandaan hun show deden, maar helaas.

In mijn Albert Heijn loopt dus een kanibaal en daar kan ik dus niet meer heen (fijn bedankt).

Erwt en ik kwamen er gelukkig op tijd achter, want anders dan. Eerder deze week togen Erwt en ik naar de Albert Hein, de honger dreef ons. We konden het alleen niet eens worden over wat we gingen eten (láááng verhááál; ik wilde vis, hij lust geen vis; hij wilde couscous, maar dat had ik dus al net gegeten met Frank...). We hadden toen bedacht dat we een boodschappenmandje zouden pakken met iemands boodschappenbriefje er nog in. Dan zouden we gewoon hetzelfde eten als de oorspronkelijke eigenaar van de papiersnipper en er niet verder over zeuren.

Nadat we een mand met briefje hadden opgeBoggled wachtten we in spanning af wat op het menu zou staan:

2 flessen frisdrank

+ 2 zakken chips / nootjes

(niet helemaal de schijf van vijf, maar we zouden niet zeuren)

tot we de onderste regel lazen:

7 personen eten

Toen hebben we, heel weinig avontuurlijk, besloten om rode kool met appeltjes te eten, met gebakken aardappeltjes en van die dunne plakjes vlees die in 2 minuten gegarandeerd klaar zijn.

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

En lekker dat het was!

10/2/06 11:27  
Anonymous Anonymous said...

Heel even las ik plassex.

12/2/06 03:53  
Anonymous Anonymous said...

Jarno, hier geen geviespeuk, bitte. Ik zou dat nooit schrijven.

M

13/2/06 00:11  
Anonymous Anonymous said...

Mijn oprechte excuses Martha. Ik zal het niet meer doen, maar geef toe je 2 flessen staat er wel dubieus.
Heel aandoenlijk handschrift, dat wel.

13/2/06 03:35  
Anonymous Anonymous said...

Ik deed het in mijn broek, echt waar! De mensen op 't CIM kijken me een beetje vreemd aan nu. Ik ga me even verschonen.

14/2/06 09:38  
Anonymous Anonymous said...

MIJN Sanne, op JOUW log! Wahoe! Sanne's zijn namelijk altijd leuk om in je vriendenkring te hebben; daar weet jij alles van...

Hee ik ga slapen, in mijn opdekophangende spaceshuttlebed. Als je 'boink' hoort, ben ik het. Raap me dan effe van de vloer af, wil je?

14/2/06 15:16  
Anonymous Anonymous said...

Ik hou van Sanne's, van die van mij zelfs bijzonder veel.

En ik denk niet dat je hard gaat vallen, maar dat je zachtjes van je bedje weg zweeft. Maar als dat gebeurt, dan doe ik je voorzichtig terug en maak je vast met een paar kadostrikjes, zodat het niet weer gebeurt. Ook stop ik je stevig in. En alles zonder je wakker te maken!

15/2/06 01:47  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home